Jag får behålla piercingen!!!

Ja jag är oerhört förvånad! Mamma såg den när jag och Jocke satt i köket o åt pizza!
Jag trodde redan dom sett den efterssom vi möttes på gården innan och jag glömde bort att gömma den.
Men hur som helst så får jag behålla den! :D
Och jag hade det super mysigt med Joakim igår ( Joakim är mkt finare!! ^^ )
Och han somnade vid 10 - tiden och han var så söt! Han låg halv inborrad med huvet vid min hals och inte snarka spec högt utan gjorde typ hm sömnljud x)
Hur söt som helst iallafall!
Det var nästan så jag smygfotade honom men jag lät bli efterssom han vaknade varannan minut :)
Edit : Jag ler nästan aldrig på kort, men igår hade jag nästan ett konstant leende på läpparna! ^^♥

Och jag tyckte jag var lite söt på den bilden x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0